“Чому екологічне маркування-це важливо!”

Головним завданням кожної людини – є збереження свого здоров’я та здоров’я нащадків. Здоров’я нації – це здоровий спосіб життя, безпека життєдіяльності, фізичне і духовне вдосконалення.

Поняття безпеки життєдіяльності як складової здоров’я людини трактується досить широко, і включає в себе, в тому числі безпеку тієї продукції, яку ми вживаємо в повсякденному житті. На жаль, дуже часто нешкідливі на перший погляд товари в яскравій упаковці містять в собі загрозу нашому здоров’ю.

Причому ця загроза може не стосуватися безпосередньо якості вже готової продукції – висока якість кінцевого продукту може досягатися шляхом нанесення серйозної шкоди навколишньому середовищу і здоров’ю людей в процесі його виробництва.

Саме тому працівники відділу еколого- освітньої роботи Парку провели екоурок на тему:«Чому екологічне маркування – це важливо!» в Буковецькій гімназії з учнями 4-го класу.

Мета:

  • З’ясувати що таке “екологічне маркування” та його значенням для суспільства;
  • ознайомитися з знаками екологічного маркування споживчих товарів, навчитися їх розшифровувати та застосовувати набуті знання в житті;
  • розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість та бережливе ставлення до навколишнього середовища;
  • формування у молоді відповідального ставлення до свого здоров’я та екологічної свідомості і культури.

Екологічне маркування – це спеціальні знаки на упаковці товарів, які вказують на те, що цей продукт виготовлений із врахуванням екологічних стандартів.

На завершення заходу спільно з учнями дійшли до спільного рішення, що екологічне маркування нам потрібне для:

– Для захисту навколишнього середовища.

– Для збереження природних ресурсів.

– Для інформування споживачів.

 

Новини

Фахівці Парку провели в Криворівнянському ДНЗ еко-захід у формі гри на тему: « Дикі та свійські тварини»

Фахівці Парку провели в Криворівнянському ДНЗ  еко-захід у формі гри на тему: « Дикі та свійські тварини»     Метою якого є: формування у діток уявлень про диких і свійських тварин,  розвивати вміння аналізувати, порівнювати, знаходити подібності та відмінності, виховувати інтерес і позитивне ставлення до природи, дбайливе ставлення до тварин, розвивати пам’ять та увагу. За допомогою […]

  • Екоосвіта
  • Рекреація

Визначні природознавчі мандрівки Івана Франка гуцульськими теренами Верховинського регіону Українських Карпатських гір. Частина ІІІ. Тарас Франко про мандрівки Івана Франка теренами Карпатських гір. «Про батька».

Визначні природознавчі мандрівки Івана Франка гуцульськими теренами Верховинського регіону Українських Карпатських гір. «Івана Франка вважають не тільки видатним письменником, політиком та науковцем, а й батьком-засновником українського туризму. Він сам був завзятим мандрівником, прихильником «зеленого», гірського туризму, учасником і організатором цілої низки групових мандрівок та етнографічних і краєзнавчих експедицій в Галичині. Географія його подорожей охоплює не […]

  • Науково-дослідний відділ

✅ Птахи взимку гинуть від лютих морозів і нестачі їжі. І в наших силах допомогти їм.

📌 Фахівці відділу еколого-освітньої роботи та інспектор з охорони ПЗФ Чивчинського ПНДВ Василь Дроняк спільно з учнями  2-го класу Буковецької гімназії встановили годівничку з підгодівлею на прилеглій  території школи. Також в класі з дітками пригадали, які птахи 🐦‍⬛️ відносяться до перелітних, а які до осілих. Школярі з радістю називали перелітних птахів: ластівка, шпак, лелека, грак, […]

  • Екоосвіта
  • Охорона природи
  • Рекреація