Екологічна освіта – важлива справа сьогодення.

Автор: Провідний фахівець з екологічної освіти Ю. Ватуйчак

Щороку 26 січня святкується Всесвітній день екологічної освіти. У червні 1972 року у Стокгольмі, на конференції ООН прийнято Декларацію, в якій зазначено необхідність розробки критеріїв щодо збереження та поліпшення якості навколишнього середовища. Екологічна освіта є динамічним процесом для людського усвідомлення. Вона дозволяє виявити екологічні проблеми як глобального, так і місцевого рівнів та спрямована на дослідження взаємодій між людиною і довкіллям.

Відділом рекреації та пропаганди екологічної освіти, у загально-освітніх закладах району, проводяться еколого-освітні акції і бесіди, практичні заняття, екологічні уроки, круглі столи, лекції, семінари, а також  фотовиставки та учнівські конкурси наукових робіт на природоохоронну тематику. Зокрема: згідно екологічного календаря та узгодженого з районним відділом освіти  плану еколого-освітньої роботи,  у школах району проведено екологічні заходи: Ільцівській – «Птахи нашого краю», Довгопільській – «Посади дерево»,  «Чисті береги – чистий Черемош» – Зеленській,  Верхньоясенівській, Ільцівській та Білоберізькій школах. Це сприяє вихованню у дітей бережливого ставлення до природи, любові       до рідного краю, заодно дозволяє виявити і підтримати розвиток обдарованої учнівської молоді.

В ранньому дитинстві діти проявляють великий інтерес до оточуючого світу, дуже цікавляться ним. Це є важливим стимулом у формуванні початкових знань та екологічної свідомості у дітей дошкільного віку, під час занять з ними. У дошкільних навчальних закладах, спеціалістами Парку проводяться еколого-освітні заходи у формі гри, презентації слайдів на природоохоронну тематику, практичні заняття та презентація мульти плікаційних фільмів  про природу. Такі заняття проводилися,  у дошкільних навчальних закладах «Червона шапочка» с. Криворівня, «Гуцулятко» с. Верхній Ясенів, «Сонечко» смт. Верховина. Саме життя стверджує, що люди, навчені з дитинства розуміти і по справжньому цінувати мову природи, вміють створити гармонію, красу і добро у стосунках з природою та навколишнім світом.

Наше завдання – виховати особистість, яка буде бережливо і по-господарському ставитися до використання природних ресурсів, а також активно протидіяти у цій галузі негативній діяльності людини.

Новини

Частина ІІ. Феномен високогірності та багатогірності Верховинського р-ну, Івано-Франківської обл., в Українських Карпатах.

Перейдемо до розгляду основних аргументів, які обґрунтовують актуальність розробки даного науково-практичного проекту. При науковій розробці ідеї й концепції цього проекту, в першу чергу було звернуто основну увагу на те, що Верховинський р-н Івано-Франківської обл. має специфічні фізико-географічні  та етнокультурні особливості, які є визначальними (базовими) у його об’єктивній українознавчій характеристиці. Перша специфічна фізико-географічна особливість Верховинського району […]

  • Науково-дослідний відділ

Частина І. Ландшафтно-рекреаційна та історико-культурна цінність гірських та високогірних теренів Верховинського регіону Українських Карпат. Частина І. Ідея науково-дослідного проекту «Перспективи збереження й розвитку визначних гірських етноландшафтів та пам’яток історії і культури Верховинщини в Українських Карпатах».

Ландшафтно-рекреаційна та історико-культурна цінність гірських та високогірних теренів Верховинського регіону Українських Карпат. Частина І. Ідея науково-дослідного проекту «Перспективи збереження й розвитку визначних гірських етноландшафтів та пам’яток історії і культури Верховинщини в Українських Карпатах». Гуцульський історико-етнографічний регіон України займає особливе місце в науково-практичних розробках перспективних проектів соціально-економічного та культурно-мистецького розвитку гірської та високогірної території Українських Карпат. […]

  • Науково-дослідний відділ