фото-презентація рисі європейської

Автор: А.Зітенюк

Природно-заповідні території, на кшталт НПП «Верховинський» – це оазиси серед видозміненого та урбанізованого середовища сьогодення. Тільки завдяки заповіданню, наші діти матимуть змогу побачити справжність дикої природи та її унікальність, не говорячи вже про наукову цінність. Ми знову презентуємо Вам кадри рисі євразійської (Lunx lunx L.) із фотопасток, унікальність яких полягає в тому, що це не вольєр, не центр реабілітації, не зоопарк, і навіть не інтродукована тварина для подальшого розмноження – що є об’єктом дослідження.  Ні, – це тварина, яка цілком і повністю у своїй стихії, вона тут народилася, живе і надалі дає здорове потомство! Це її світ – дикої справжньої природи, з її законами та порядком!

Перебування великих хижих, зокрема і рисі, у природі – це є індикатором збереженості та непорушності природних екосистем. Ці зникаючі тварини є вершиною харчової піраміди у дикій природі та потребують значної площі для перебування! Та сталося так, що боротьба за ресурси та конкуренція за територію витіснили цих тварин до критичного стану.

Проте ми плідно працюємо та віримо у подальше мирне співжиття людей та дикої природи, поважаючи кордони один одного.

Новини

У Верхньоясенівському ліцеї відбувся захід на тему: «Смарагдова мережа»

✅У Верхньоясенівському ліцеї відбувся захід на тему: «Смарагдова мережа».   Смарагдова мережа — це мережа, що включає території особливого природоохоронного інтересу. Фахівці Парку з учнями обговорили проблемні екологічні питання для довкілля, а саме, що через урбанізацію та індустріалізацію природні території тепер зайняті містами, небезпечними дорогами та підприємствами, велика частина земель відведена під землеоборобне сільське господарство чи видобуток […]

  • Екоосвіта
  • Новини установи
  • Рекреація

Фахівці Парку провели в Криворівнянському ДНЗ еко-захід у формі гри на тему: « Дикі та свійські тварини»

Фахівці Парку провели в Криворівнянському ДНЗ  еко-захід у формі гри на тему: « Дикі та свійські тварини»     Метою якого є: формування у діток уявлень про диких і свійських тварин,  розвивати вміння аналізувати, порівнювати, знаходити подібності та відмінності, виховувати інтерес і позитивне ставлення до природи, дбайливе ставлення до тварин, розвивати пам’ять та увагу. За допомогою […]

  • Екоосвіта
  • Рекреація